Informacje dla kupujących

Informacje dla naszych klientów

Stan naszych produktów

W mResell wierzymy, że komunikacja jest kluczem do sukcesu. Dlatego też zawsze dostarczamy kompletne specyfikacje produkcyjne, jak również wyczerpujące informacje o stanie wszystkich produktów w naszym magazynie. Wszystkie zakamarki są dokładnie sprawdzane pod kątem wgnieceń, zarysowań i innych wad. Dokładnie dokumentujemy i przedstawiamy nasze ustalenia, abyście Państwo, jako nasz klient, mogli podjąć świadomą decyzję. Każdy produkt posiada opis tekstowy uzupełniony o kilka zdjęć, aby jak najlepiej przedstawić stan, ale oczywiście, jeśli mają Państwo jakiekolwiek pytania, zawsze zapraszamy do kontaktu z nami.

Aby ułatwić Państwu życie, stworzyliśmy system oceniania, który może być wykorzystany do szybkiego określenia stanu konkretnego produktu.

Używamy sześciu różnych klas do opisu stanu odnowionego produktu.

Klasy i ich znaczenie

Każdy produkt będzie posiadał jedną z poniższych klas opisujących jego stan:

Nieotwarty: Produkt nadal znajduje się w oryginalnym, szczelnie zamkniętym opakowaniu.

Stan bardzo dobry (pięć gwiazdek): Produkt jest prawie całkowicie nowy i nie powinien mieć zauważalnych zarysowań/odgnieceń.

Stan dobry (cztery gwiazdki): Produkt jest w dobrym stanie, ale może mieć nieznaczne rysy/odgniecenia.

Z wadami kosmetycznymi (trzy gwiazdki): Produkt posiada wady kosmetyczne w postaci wgnieceń/pęknięć/zarysowań/delikatnych/jasnych plam itp. Produkt został jednak przetestowany przez naszych techników i jest w pełni funkcjonalny. Dla tych, którzy mogą spoglądać poza idealną powierzchnię zewnętrzną, produkt będzie służył długo i dobrze. Jak już wspomniano powyżej, wady kosmetyczne będą widoczne zarówno na zdjęciach, jak i w opisie tekstowym, tak aby Państwo jako klienci nie byli rozczarowani po otrzymaniu produktu.

Duża wada kosmetyczna (dwie gwiazdki): Tak samo jak powyżej, ale z bardziej rozległymi wadami, zawsze należy czytać informacje tekstowe i sprawdzać przedstawione zdjęcia, aby uzyskać rzeczywiste wrażenie stanu produktów.

Problemy funkcjonalne (jedna gwiazdka): Produkt posiada jedną lub więcej usterek wpływających negatywnie na niektóre jego funkcje. Wada (wady) i skutki są dokładnie opisane i wyjaśnione. Stan kosmetyczny produktów z problemami funkcjonalnymi może być bardzo zróżnicowany i radzimy naszym klientom zapoznać się ze wszystkimi udostępnionymi zdjęciami, jak również szczegółowym opisem.

Nie są Państwo zadowoleni z zakupu?

Mimo, że dokładamy wszelkich starań, aby zapewnić zadowolenie klienta, czasami klient może chcieć odesłać produkt z takiego czy innego powodu. W takich przypadkach zapewniamy naszym klientom dwutygodniowy okres „zakupu po zatwierdzeniu”, co oznacza, że jeśli z jakiegoś powodu nie są Państwo zadowoleni z zakupionego produktu, mają Państwo prawo do zwrotu produktu w celu uzyskania pełnego zwrotu. Aby uzyskać więcej informacji na temat dwutygodniowego okresu „zakupu po zatwierdzeniu”, należy odwiedzić naszą stronę Zasady gwarancji i zwrotu.

Gwarancja

Zawsze oferujemy minimum trzymiesięczną gwarancję na wszystkie nasze produkty. Klikając na produkt w naszym sklepie internetowym można w prosty sposób sprawdzić okres gwarancji na dany produkt. Po dokonaniu zakupu znajdą Państwo również okres gwarancji podany na paragonie.

Oferowana gwarancja waha się od trzech do dwunastu miesięcy w zależności od wieku produktu, stanu i zestawu innych czynników. Jeśli chcą Państwo przedłużyć oferowaną gwarancję na jeszcze dłuższy okres, jest taka możliwość. Gwarancja może zostać przedłużona na okres do 12 miesięcy.

Gwarancja, która obejmuje awarię sprzętu jest warunkowa i obowiązuje tylko przy normalnym użytkowaniu i właściwej pielęgnacji. Jeśli w okresie gwarancyjnym wystąpi problem ze sprzętem, bezpłatnie wymienimy wadliwy produkt na taki, który jest równoważny lub podobnego typu.

Pewność i bezpieczeństwo

W celu ochrony przed oszustwami i innymi nieuczciwymi działaniami mResell współpracuje z wieloma agencjami rządowymi. Wymiana informacji pozwala nam na identyfikację i odrzucanie zamówień o wątpliwym pochodzeniu, dzięki czemu mamy pewność, że produkty, które mamy do sprzedaży są autentyczne i „nieskazitelne”. W bardzo mało prawdopodobnym przypadku „nielegalnego” produktu, który zostanie poddany kontroli, np. jeśli okaże się, że produkt został skradziony, natychmiast wymienimy go na produkt równoważny lub podobnego typu.

Systemy marży VAT

Wszystkie ceny podane w naszym sklepie internetowym zawierają podatek VAT (w stosownych przypadkach). Należy jednak pamiętać, że niektóre z naszych odnowionych produktów są sprzedawane bez prawa do odliczenia podatku VAT (procedura marży VAT). Informacje na temat kwoty podatku VAT podlegającej odliczeniu w przypadku każdego produktu można znaleźć w następujących miejscach:

1) bezpośrednio w oknie podglądu dla każdego produktu w sklepie internetowym
2) na stronie ze specyfikacją produktu, uzyskanym przez kliknięcie produktu w sklepie internetowym
3) w koszyku zakupowym, po dodaniu produktu

Z uwagi na fakt, że nasi klienci biznesowi zwracają szczególną uwagę na VAT, zachęcamy do podwójnego sprawdzenia, czy Państwa produkt jest objęty prawem do odliczenia VAT przed złożeniem zamówienia, aby uniknąć nieporozumień.

Wysyłka

Korzystamy z usług DHL dla wszystkich przesyłek na terenie Polski. Po złożeniu, przetworzeniu i zatwierdzeniu zamówienia jest ono pakowane i gotowe do wysyłki. Otrzymują Państwo numer referencyjny, który umożliwi śledzenie przesyłki.  Dostawa zazwyczaj trwa od 1 do 3 dni roboczych, ale może się różnić w zależności od miejsca zamieszkania.