Gwarancja i zwroty
Zasady gwarancji i zwrotów mResell
W mResell zawsze dążymy do tego, aby zapewnić klientom wspaniałe produkty i jeszcze większe doznania. Czasami jednak błędy ludzkie, awarie techniczne, wypadki i inne okoliczności mogą prowadzić do nieoczekiwanych i niepożądanych skutków. Nasze zasady gwarancji i zwrotów zostały opracowane właśnie na takie okazje, aby zagwarantować zadowolenie naszych klientów.
Wszystkie produkty znajdujące się w naszym sklepie internetowym zostały dokładnie sprawdzone i zatwierdzone przez certyfikowanych techników Apple. Dlatego z dumą udzielamy 12-miesięcznej gwarancji na wszystkie produkty, które sprzedajemy. Długość gwarancji zależy od wielu czynników, z których najważniejszym jest wiek produktu. Mówiąc prościej, istnieje odwrotna zależność pomiędzy wiekiem produktu a długością gwarancji, tzn. im starszy produkt, tym krótsza gwarancja, jaką jesteśmy w stanie zapewnić. Ponadto za niewielką dodatkową opłatą zapewniamy możliwość przedłużenia gwarancji o dodatkowe 6 miesięcy.
Zasady dotyczące zwrotów
Nasze zasady zwrotów, które stanowią uzupełnienie gwarancji, uprawniają do zwrotu zakupionego towaru w ciągu 14 dni w celu uzyskania pełnego zwrotu kosztów. Produkt musi być zwrócony w takim samym stanie, w jakim został dostarczony. Dwutygodniowy okres „zakupu po zatwierdzeniu” rozpoczyna się, gdy Państwo lub wyznaczona przez Państwa strona trzecia przechodzi w fizyczne posiadanie produktu.
Jeśli chcą Państwo zwrócić produkt w celu uzyskania pełnego zwrotu pieniędzy, muszą odesłać go Państwo w ciągu dwóch tygodni w dokładnie takim samym stanie, w jakim go Państwo otrzymali.
Klient musi ponieść koszty wysyłki związane ze zwrotem w ciągu dwutygodniowego okresu „zakupu po zatwierdzeniu”. Należy pamiętać, że w przypadku stwierdzenia podczas kontroli nowych uszkodzeń zewnętrznych, takich jak zalanie płynem lub pęknięty ekran, nie będziemy w stanie dokonać zwrotu pieniędzy. Aby uzyskać więcej informacji na temat prawa do anulowania zamówienia, należy odwiedzić naszą sekcję Warunki zakupu w mResell.
Co obejmuje nasza gwarancja?
Nasza gwarancja obejmuje awarie sprzętu i inne wady, które nie zostały wykryte przez naszych techników. Gwarancja nie obejmuje –– wad spowodowanych niewłaściwym użyciem produktu. Termin „niewłaściwe użycie” obejmuje między innymi: szkody spowodowane przez wodę, szkody zewnętrzne spowodowane np. upuszczeniem lub zmiażdżeniem produktu oraz wszelkie inne szkody spowodowane „nieprawidłowym” użyciem produktu. Oprogramowanie/programy nie są objęte gwarancją. Jeśli klient otworzy urządzenie niezgodnie z instrukcjami Apple, gwarancja nie obejmuje żadnych problemów. Jeśli klient odeśle urządzenie lub akcesorium w ramach reklamacji gwarancyjnej lub za pośrednictwem pocztą, musi ponieść koszty wysyłki. Jeśli wadliwy produkt zostanie nam zwrócony w celu sprawdzenia roszczenia gwarancyjnego i sprawa nie jest objęta gwarancją, klient zostanie obciążony opłatą serwisową i administracyjną w wysokości 170 zł.
Ograniczenia gwarancji
- Gwarancja nie obejmuje baterii laptopa lub urządzenia przenośnego
- Gwarancja nie obejmuje zasilaczy kart RAID
- Gwarancja nie obejmuje wentylatorów komputerowych
- Gwarancja nie obejmuje ekranów komputerowych
- Gwarancja nie obejmuje problemów związanych z oprogramowaniem
- Gwarancja nie obejmuje usuwania złośliwego oprogramowania lub wirusów
- Gwarancja nie jest ważna, jeśli urządzenie jest podłączone do nieuziemionego gniazdka elektrycznego
- Fizyczne otwarcie urządzenia wbrew wskazówkom producenta lub uszkodzenie przewodów zasilających powoduje unieważnienie gwarancji
- Gwarancja zostanie unieważniona, jeśli produkt zostanie uszkodzony podczas transportu z powodu zaniedbania klienta. Opakowanie musi być nienaruszone i musi mieć odpowiedni materiał wyścielający
- Gwarancja zostanie unieważniona w przypadku stwierdzenia zalania płynami wewnątrz uszkodzenia
- Gwarancja traci ważność w przypadku usunięcia numeru seryjnego produktu lub gdy stanie się on nieczytelny
- Niniejsza gwarancja nie obejmuje szkód pośrednich lub strat ekonomicznych, które zostały poniesione w związku z uszkodzeniem produktu. Na przykład w przypadku zniszczenia dysku twardego, mResell nie ponosi odpowiedzialności za zniszczone dane
Jak zwrócić uszkodzony produkt objęty naszą gwarancją?
Jeśli mają Państwo problemy z zakupionym u nas produktem, który jest nadal objęty naszą gwarancją, należy zgłosić u nas roszczenie gwarancyjne za pośrednictwem swojego konta, opisując problem, z którym mają państwo do czynienia. Następnie należy wysłać produkt do naszego warsztatu w celu dokonania przeglądu i w razie potrzeby naprawy. Jeśli nasi technicy nie będą w stanie naprawić produktu w ciągu dwóch tygodni, zastrzegamy sobie prawo do wymiany produktu na produkt równoważny lub lepszy. Produkt zastępczy musi zostać zatwierdzony przez klienta przed jego wymianą. Jeśli mają Państwo jakiekolwiek pytania dotyczące naszej polityki gwarancyjnej, prosimy o kontakt.
Przedłużona gwarancja
Jak wspomniano powyżej możliwe jest przedłużenie gwarancji za niewielką opłatą. Gwarancja może być przedłużona na okres do 6 miesięcy. Przedłużona gwarancja jest dodatkiem, który można wybrać podczas zamawiania produktu w naszym sklepie internetowym. Należy pamiętać, że nie ma możliwości wykupienia przedłużonej gwarancji po dokonaniu zakupu urządzenia.
Mało prawdopodobny jest przypadek, żeby towar okazał się towarem kradzionym
W mResell dysponujemy szeregiem środków zaradczych służących wykrywaniu i przeciwdziałaniu oszustwom i transakcjom oszukańczym. Dokładamy wszelkich starań, aby zapewnić, że prawdziwe pochodzenie wszystkich produktów z naszego magazynu mogło być ustalone i zweryfikowane. W skrajnie mało prawdopodobnym scenariuszu, w którym produkt okaże się kradzionym towarem, bierzemy na siebie odpowiedzialność naprawienia sytuacji poprzez jak najszybszą wymianę produktu na podobny. Nasi klienci nigdy nie zostają z niczym.