Dlaczego warto kupować na stronie mResell?

Pokaż wszystkie pytania

Informacje dotyczące produktu

P: Co jest zawarte w pudełku?

Wszystkie nasze produkty są dostarczane z oryginalną ładowarką Apple. Komputery stacjonarne są zwykle dostarczane z klawiaturą i myszą, o ile nie określono inaczej. Jeśli dołączono jakiekolwiek inne akcesoria, będzie to wymienione w opisie produktu.

P: Czy na ekranie są rysy?

Zależy to od oceny urządzenia. Urządzenia, które są wymienione jako nieotwarte i bardzo dobre, nie będą miały żadnej wady ekranu. Wszelkie rysy i wady produktu zostaną szczegółowo opisane w opisach poszczególnych produktów.

P: Co oznaczają różne oceny?

Proszę spojrzeć na nasz system oceniania tutaj.

P: Co to jest VAT marża?

Wszystkie ceny w naszym sklepie internetowym zawierają podatek VAT (jeśli dotyczy). Jednak niektóre z naszych produktów są sprzedawane bez podlegającego odliczeniu podatku VAT (VAT marża). Produkty, które mają podlegający odliczeniu składnik VAT, mają zapis „zaw. 20% VAT”, podczas gdy produkty bez podlegającego odliczeniu podatku VAT mają „0% VAT”. Jeśli kupujesz urządzenia jako firma i chcesz uzyskać odliczenie podatku VAT, upewnij się przed złożeniem zamówienia, czy zakupione urządzenia zawierają podlegający odliczeniu podatek VAT.

Gwarancja i zwroty

P: Jak długo ważna jest gwarancja?

Wszystkie produkty objęte są minimalną 12-miesięczną gwarancją. Istnieje możliwość wykupienia przedłużonej gwarancji przy zakupie, gdzie można wybrać dodatkowe 6 miesięcy w stosunku do istniejącej gwarancji. Należy pamiętać, że po zakupie nie będzie można kupić przedłużonej gwarancji.

P: Jeśli upuszczę i uszkodzę urządzenie, czy będzie to objęte gwarancją?

Nie, usterki spowodowane przez zewnętrzne uszkodzenia i wypadki nie są objęte gwarancją. Możesz przeczytać więcej na temat naszej gwarancji tutaj.

P: Zgubiłem pokwitowanie, jak mogę sprawdzić, kiedy wygasa moja gwarancja?

Jeśli podasz nam dane o tym, kto dokonał zakupu i numer seryjny produktu, będziemy mogli ponownie przesłać Ci kopię faktury i poinformować Cię, jak długo ważna jest twoja gwarancja.

P: Mój produkt się nie włącza, czy mogę uzyskać naprawę objętą gwarancją?

Przed zgłoszeniem roszczenia gwarancyjnego należy przeprowadzić pełne przywrócenie oprogramowania bez przywracania kopii zapasowej, aby sprawdzić, czy to rozwiązuje problem. Jeśli reset oprogramowania nie rozwiąże problemu, przyczyną problemu może być problem ze sprzętem objęty gwarancją. Aby zgłosić roszczenie gwarancyjne, kliknij tutaj. Aby przeczytać o naszej gwarancji, kliknij tutaj.

P: Kupiłem produkt 6 miesięcy temu, czy mogę teraz kupić przedłużoną gwarancję?

Niestety nie można kupić przedłużonej gwarancji po dokonaniu zakupu. Należy to zrobić w momencie zakupu.

P: Jak zwrócić produkt?

Nasza polityka zwrotów uprawnia do zwrotu towaru w ciągu 14 dni w celu uzyskania pełnego zwrotu pieniędzy. Produkt musi zostać zwrócony w takim samym stanie, w jakim go otrzymałeś. Więcej informacji można znaleźć w naszych ogólnych warunkach. Jeśli chcesz zwrócić produkt, musisz odesłać go pocztą lub kurierem w ciągu dwóch tygodni na następujący adres:

MacLife Polska
ul. Szaserów 105a, 04-335 Warszawa

P: Czy jest coś, co powinienem wiedzieć, zanim sfinalizuję zakup?

Jeśli jeszcze tego nie zrobiłeś, zapoznaj się z naszym regulaminem tutaj.

Płatności

P: Jakie opcje płatności oferujecie?

Akceptujemy płatności poprzez PayU i przelewy bankowe.

P: Moja karta kredytowa nie jest akceptowana, na czym polega problem?

Akceptujemy płatności poprzez PayU i przelewy bankowe.

Wysyłka

P: Zamówiłem produkt z waszej strony wczoraj o 14.00. Kiedy go otrzymam?

Jeśli zamówienie zostanie złożone przed godziną 11 w dniu powszednim, produkt zostanie wysłany z naszego serwisu tego samego dnia. Zamówienia złożone po godzinie 11 będą wysyłane następnego dnia roboczego.

P: Moja paczka jest uszkodzona. Co robić?

Jeśli opakowanie zewnętrzne zostało uszkodzone lub otwarte, należy nie przyjmować paczki i poprosić kuriera o odesłanie jej do nadawcy. Wyślij nam wiadomość e-mail i poinformuj nas, że paczka jest zwracana z powodu odkrytych uszkodzeń przy odbiorze. Jeśli opakowanie zewnętrzne jest nieuszkodzone, ale produkt jest uszkodzony w środku, prosimy o skontaktowanie się z nami mailem w ciągu 48 godzin od otrzymania urządzenia. Pamiętaj, aby podać swój numer zamówienia wraz ze szczegółowymi zdjęciami opakowania i uszkodzeniami.

P: Minęło 5 dni od złożenia zamówienia, ale nie otrzymałem jeszcze przesyłki. Czy możecie mi powiedzieć, gdzie jest i kiedy ją otrzymam?

Jeśli nie możesz śledzić przesyłki za pomocą numeru śledzenia podanego w e-mailu z potwierdzeniem zamówienia, skontaktuj się z nami.

P: Ile kosztuje wysyłka?

Oferujemy bezpłatną standardową wysyłkę na terenie Polski.

P: Jeśli kupię produkt, czy mogę go dzisiaj odebrać osobiście?

Niestety nie ma możliwości odbioru osobistego. Wysyłamy urządzenia za pośrednictwem DHL.

P: Nie było mnie w domu, gdy kurier próbował dostarczyć paczkę, co dalej?

DHL zostawi Awizo wraz z aktualną lokalizacją twojej przesyłki i sposobem jej odbioru. Jeśli urządzenie zostało zwrócone do nas, poinformujemy Cię, jednak nie będziemy w stanie pokryć kosztów drugiej dostawy.

Dlaczego warto kupować z drugiej ręki?

P: Czy bezpiecznie jest kupować z drugiej ręki?

Produkty Apple są powszechnie znane ze swojej jakości i niezawodności, a produkty, które pozyskujemy, są zawsze w dobrym stanie, o ile nie wskazano inaczej.

P: Zauważyłem, że mogę dostać ten sam produkt na Allegro za niższą cenę niż na waszej stronie. Dlaczego?

Z racji takiej, iż jesteśmy firmą, nie jesteśmy w stanie konkurować z cenami, które można uzyskać na portalach online tj. eBay, Allegro czy OLX, ponieważ nasze ceny obejmują również koszty wysyłki, gwarancji oraz inne wydatki biznesowe.

Dane techniczne

P: Mam problem z produktem, który kupiłem od mResell. Czy jest coś, co mogę zrobić, aby samodzielnie zdiagnozować i rozwiązać problem?

Firma Apple ma stronę pomocy technicznej online z informacjami na temat diagnozowania urządzeń. Po prostu wpisz problem, który napotykasz w Google, i zazwyczaj pojawi się artykuł ze strony pomocy Apple.

P: Zepsuł się ekran mojego iPhone’a. Czy mogę wysłać wam go do naprawy?

Tak, jednak koszty nie będą objęte naszą gwarancją. Prześlemy je do naszych autoryzowanych partnerów serwisowych i przedstawimy wycenę po wstępnym badaniu. Należy pamiętać, że jeśli zdecydujesz się na naprawę przeprowadzoną przez nieautoryzowanego dostawcę usług, twoja gwarancja na nowy produkt zostanie anulowana.

P: Czy naprawiacie produkty poza gwarancją lub przedmioty, które nie są kupione w mResell?

Zapewniamy jedynie naprawy produktów zakupionych od mResell. Jeśli jednak chciałbyś, aby nasi dostawcy usług sprawdzili Twoje urządzenie po wygaśnięciu gwarancji, możesz skontaktować się bezpośrednio z firmą MacLife i poprosić o wycenę inspekcji i naprawy.

P: Co mResell zrobi z moimi danymi osobowymi?

mResell szanuje Twoją prywatność. Informacje, które nam przekazujesz, są wykorzystywane wyłącznie w celu świadczenia usług. Nie sprzedajemy, nie wypożyczamy ani nie udostępniamy żadnych danych osobowych. Jeśli poprosiłeś o otrzymywanie naszego biuletynu lub powiadomień o nowych urządzeniach, użyjemy Twojego adresu e-mail do wysyłania nowych ofert, a Ty możesz zrezygnować z subskrypcji w dowolnym momencie. Więcej informacji można znaleźć w naszej Polityce prywatności.

P: Jakie programy są zawarte, gdy kupuję produkt od mResell?

Dostarczamy tylko oryginalne oprogramowanie Apple, które jest zawarte na nowych komputerach Mac. Produkt zostanie wstępnie zainstalowany z czystym systemem operacyjnym, Safari i Mail. Ponadto Apple oferuje szereg darmowych programów, które można pobrać z App Store, takie jak: Pages, Numbers, Keynote, GarageBand i iMovie. Oprogramowanie firm takich jak Microsoft można kupić online i zainstalować po otrzymaniu urządzenia.

Dlaczego warto sprzedać na stronie mResell?

Pokaż wszystkie pytania

Ogólne warunki sprzedaży

P: Czy jest coś, co powinienem wiedzieć przed wypełnieniem zlecenia sprzedaży?

Przeczytaj nasze Ogólne warunki umowy . Jeśli masz jakieś pytania, nie wahaj się i skontaktuj się z nami, zanim ukończysz Twoje zamówienie sprzedaży!

Dlaczego warto sprzedać na stronie mResell?

P: Dlaczego mam sprzedawać na mResell, gdy mogę uzyskać lepszą cenę za sprzedaż mojego produktu w serwisie Allegro?

Odpowiedź na to jest prosta: zależy to od tego, co cenisz. Pozwól nam pokazać, co cenimy i możesz podjąć własną decyzję:
Czas - zaoszczędź czas, pozwalając innym wykonać zadanie za Ciebie.
Wysyłka - wysyłanie twojego produktu do mResell jest łatwe. Po zaakceptowaniu naszej oferty cenowej wyślemy Ci opłacony list przewozowy mailem. Wiadomość e-mail będzie zawierała również wytyczne dotyczące pakowania, aby zapewnić, że produkt dociera do nas w nienaruszonym stanie. Wystarczy wydrukować kopię listu przewozowego i dołączyć go do przesyłki.
Cena - spójrzmy prawdzie w oczy, jeśli nie korzystasz z pośrednika, masz większą szansę na zdobycie większych pieniędzy za swój produkt. Staramy się jednak stale oferować dobrą wartość rynkową, aby zadowolić zarówno naszych sprzedawców, jak i kupujących.
Usuwanie danych - upewniamy się, że wszystkie poprzednie informacje są bezpiecznie usuwane z urządzeń, zanim będą odsprzedane następnemu użytkownikowi.
Płatność - po otrzymaniu produktu i zakończeniu kontroli serwisowej otrzymasz płatność przelewem bankowym, zazwyczaj w ciągu 2-3 dni roboczych.
Decyzja - a więc czy warto korzystać z naszej usługi? Nie jesteśmy tu po to, aby zmusić Cię do sprzedaży Twojego urządzenia, jesteśmy tu po prostu, aby Ci pomóc. Jeśli nasza oferta nie spełnia Twoich oczekiwań, dziękujemy Ci za poświęcenie czasu na poznanie nas, a jeśli zmienisz zdanie, to serdecznie zapraszamy.

P: Skąd mam wiedzieć, że sprzęt nie zostanie skradziony?

mResell to firma zarejestrowana Polsce. Jesteśmy upoważnieni do handlu używanymi produktami oraz jesteśmy w pełni zgodni z polskimi przepisami dotyczącymi profesjonalnego handlu używanymi towarami. mResell jest częścią międzynarodowej grupy działającej w ośmiu krajach na całym świecie. Mamy wieloletnie doświadczenie w branży i nieustannie dążymy do poprawy. Zapraszam do zapoznania się z ocenami naszych klientów, aby zobaczyć, co inni mają do powiedzenia na temat ich doświadczeń z nami!

P: Jeśli żałuję sprzedaży mojego urządzenia, czy mogę je odzyskać?

Kiedy sprzedajesz nam produkt, pozostajesz prawnym właścicielem wspomnianego produktu do momentu dokonania płatności. Oznacza to, że jesteś w pełni chroniony w przypadku trudności finansowych z naszej strony. Produkt nadal należy do Ciebie, mimo że jest tymczasowo pod opieką naszych partnerów serwisowych. Innymi słowy, potencjalni wierzyciele nie mają roszczenia do Twojego produktu. Jest to jeden z mocnych punktów zapewniających bezpieczeństwo podczas całego procesu sprzedaży, opracowanego przez nas we współpracy z naszą kancelarią prawniczą.

P: Skąd mam wiedzieć, że dokonujecie rzetelnej oceny technicznej mojego urządzenia?

Oceny i kontrole serwisowe będą przeprowadzane przez certyfikowanych techników Apple u naszych zewnętrznych partnerów serwisowych. Ponieważ są niezależną firmą, możesz mieć pewność, że ocena techniczna Twojego produktu jest uczciwa i profesjonalna.

Co może wpłynąć na ofertę, którą otrzymałem za mój produkt?

P: Skąd mam wiedzieć, w jakim stanie jest mój produkt zgodnie ze skalą mResell?

Nasza początkowa oferta cenowa opiera się na założeniu, że twój produkt i wszystkie towarzyszące mu akcesoria są w dobrym stanie, zarówno funkcjonalnie, jak i kosmetycznie. Jeśli urządzenie okaże się posiadać poważne wady lub defekty, zmuszeni będziemy do zmniejszenia oferty cenowej. Zachęcamy do uważnego sprawdzenia produktu i udzielenia nam prawidłowych odpowiedzi na pytanie dotyczące stanu urządzenia. Jeśli Twoje urządzenie ma poważne wady, zalecamy, abyś przedstawił nam dokładny opis przed wysyłką produktu. Tutaj możesz przeczytać więcej o naszym systemie oceniania. Jeśli masz pytania dotyczące sposobu ustalenia stanu swojego produktu - skontaktuj się z nami!

P: Nie mam oryginalnej ładowarki, ale kupiłem nową. Czy mogę ją wysłać?

Jeśli twoja nowa ładowarka jest oryginalnym produktem Apple i właściwym modelem dla Twojego urządzenia, to śmiało możesz nam ją wysłać. Należy pamiętać, że wszystkie akcesoria muszą być oryginalne. Pamiętaj, że Twoja ładowarka może mieć kilka części, poniżej możesz zobaczyć, jakie części powinny być dołączone:
Ładowarki MacBook:
* Adapter ładowarki 45 W / 60 W / 85 W / 63 W / 87 W
* Kabel przedłużający zasilanie, bez przedłużacza, ale z kablem USB.
* Wtyczka adaptera ściennego AC

Ładowarki do iPada / iPhone’a:
* Kabel Lightning na USB
* Zasilacz USB 5W / 12W
* Adapter przejściówki audio do 3,5 mm

Ładowarki do zegarków:
* Kabel magnetyczny 1 m
* Zasilacz USB 5 W

P: Mój mac jest wolny i myślę, że moja bateria może być zużyta. Czy jest jakiś sposób, abym mógł sprawdzić stan mojej baterii przed wyborem stanu technicznego?

Jeśli masz komputer Mac, możesz zacząć od użycia wbudowanej diagnostyki Apple, aby dowiedzieć się, czy występują problemy ze sprzętem, wykonaj następujące czynności: https://support.apple.com/pl-pl/HT204054#builtin. Jeśli nie znajdziesz żadnych problemów z programem Apple Diagnostics, następnym krokiem będzie przekazanie go do autoryzowanego serwisu w celu sprawdzenia lub wysłanie go do naszego serwisu w celu przeprowadzenia pełnej kontroli serwisowej. Należy pamiętać, że jeśli nasi technicy stwierdzą jakiekolwiek poważne wady funkcjonalne, być może będziemy musieli zmienić wycenę, którą otrzymasz za pośrednictwem naszej strony internetowej lub odrzucić zakup.

P: Dlaczego dostaję wartość 0 PLN gdy wyceniam moje urządzenie?

Może być kilka powodów. Jeśli urządzenie ma wadę funkcjonalną lub poważną wadę kosmetyczną, model może być zbyt drogi lub nieekonomiczny, aby go naprawić i odsprzedać. Aby jednak znaleźć dokładną przyczynę wyceny, podaj nam typ i model produktu, numer seryjny i odpowiedzi udzielone na dodatkowe pytania, a my skontaktujemy się z Tobą.

P: Zawsze miałem iPhone’a w etui ochronnym, ale kiedy go zdjąłem, zostały ślady na telefonie. Czy to wpłynie na wartość?

Jeżeli ślady są trwałe, wpłynie to na cenę, ponieważ trzeba będzie wybrać stan „Drobna wada kosmetyczna”. Przed wysłaniem produktu należy go wyczyścić i usunąć z niego wszelkie naklejki. Jeśli nie masz pewności, jaką kategorie wybrać na podstawie ocen, wyślij nam e-mail ze zdjęciami, a my będziemy w stanie podać dokładniejszą wycenę.

Wysyłka i płatność

P: Wysłałem wczoraj mój produkt. Kiedy otrzymam pieniądze?

Serwis i wypłata może potrwać do 5 dni roboczych, zależy to od obciążenia pracą naszych techników i miejsca urządzenia w kolejce. Po zakończeniu testów serwisowych płatność zostanie zrealizowana w ciągu 2-3 dni roboczych. Jeśli nasi technicy znajdą jakiekolwiek usterki lub brakujące akcesoria, o których wcześniej nie poinformowano, skontaktujemy się z Tobą bezpośrednio, a proces może potrwać nieco dłużej.

P: Jak otrzymam moje pieniądze?

Podczas tworzenia zamówienia sprzedaży zostaniesz poproszony o podanie swoich danych bankowych lub konta. Po pomyślnym zakończeniu testów serwisowych Twoje pieniądze zostaną przekazane na to konto.

P: Co w przypadku, jeśli moja paczka zostanie uszkodzona lub zgubiona podczas transportu?

Klient jest odpowiedzialny za produkt, dopóki nie dotrze do naszego serwisu. Dlatego ważne jest, aby upewnić się, że produkt jest prawidłowo zapakowany przed wysłaniem go do nas, aby uniknąć uszkodzeń podczas transportu.

P: Nie mam jak zapakować urządzenia, czy macie w tym pomóc?

Niestety nie jesteśmy w stanie dostarczyć materiałów do pakowania.

P: Chcę skorzystać z własnej firmy spedycyjnej. Czy jest to możliwe?

Można skorzystać z usług innego kuriera. Należy pamiętać, że mResell nie będzie w stanie pokryć ani zwrócić kosztów wysyłki.

P: Złożyłem zamówienie 1 miesiąc temu i nie miałem czasu wysłać mojego produktu. Czy nadal mogę korzystać z listu przewozowego?

Nasza oferta cenowa i list przewozowy są ważne przez 14 dni. Jeśli nie jesteś w stanie wysłać nam produktu w tym czasie, będziesz musiał utworzyć nowe zamówienie sprzedaży za pośrednictwem naszej strony internetowej.

Dane techniczne

P: Czy przed wysłaniem produktu muszę usunąć moje dane?

Nie, to nie jest konieczne. Kiedy twój produkt dotrze do naszego serwisu, nasi technicy rozpoczną od wyczyszczenia dysku twardego i upewnią się, że wszystkie dane zostały bezpiecznie usunięte.

P: Co stanie się z moim produktem, gdy dotrze do centrum serwisowego?

Gdy produkt dotrze do naszego serwisu, technik przeprowadzi szczegółową kontrolę serwisową. Technik rozpocznie od przeprowadzenia inspekcji wizualnej, aby upewnić się, że stan kosmetyczny produktu i dołączonych akcesoriów pasuje do tego, co wskazałeś przy tworzeniu zamówienia sprzedaży. Następnie technik sprawdzi wnętrze Twojego urządzenia. Po zakończeniu wszystkich testów technik sporządzi raport i prześle go do nas, abyśmy mogli zdecydować, czy produkt spełnia standardy wybranego przez Ciebie stanu. Jeśli wszystko się zgadza i nie znaleziono żadnych usterek, dokonamy płatności. Zwróć uwagę, że w przypadku rozbieżności między faktycznym a określonym stanem, skontaktujemy się z Tobą, dostosowując ofertę cenową.

P: Jak wyłączyć „Znajdź mój iPhone / iPad / Mac”?

Z dowolnej wyszukiwarki:

  1. Przejdź do strony iCloud.com i zaloguj się przy użyciu swojego Apple ID i hasła.
  2. Kliknij ‹Znajdź›
  3. Wybierz ‹Wszystkie urządzenia›
  4. Znajdź urządzenie na liście wszystkich urządzeń (pamiętaj, że może być wyświetlane offline)
  5. Wybierz urządzenie
  6. Kliknij ‹Usuń z konta›
  7. Zobaczysz okno z potwierdzeniem. Potwierdź klikając ‹Usuń›.
  8. Odśwież stronę i sprawdź, czy urządzenie nie jest już wyświetlane
P: Nie wiem, czy mój sprzęt jest w pełni funkcjonalny. Co mogę zrobić, aby upewnić się, że jest w dobrym stanie technicznym, zanim go sprzedam?

Ciężko będzie to stwierdzić bez certyfikowanego technika. Możesz jednak zacząć od użycia wbudowanej diagnostyki Apple do rozwiązywania problemów, która może zaoferować rozwiązanie po zakończeniu. Więcej informacji o Macu znajdziesz tutaj: https://support.apple.com/en-us/HT202731 i na temat iPhone / iPad tutaj https://www.apple.com/support/iphone/assistant/phone/index.html.